Carla en Bob
Vanavond gegeten in Cote Ouest met Carla en Bob - onze oude buren. Gelukkig waren ze nog niets veranderd en hadden we en hele leuke en lekkere avond.
just some thoughts...
Vanavond gegeten in Cote Ouest met Carla en Bob - onze oude buren. Gelukkig waren ze nog niets veranderd en hadden we en hele leuke en lekkere avond.
Vandaag was de fotoveiling van FOAM. Leuk idee: je biedt op een foto zonder dat je weet wie de fotograaf is. Eddie moest de generali verzameling aanvullen en kocht onderandere de duurste foto (groot applaus) . Barbie heet hij van Marijn Scheeres.
Vandaag en morgen in Dublin. Besprekingen met het reclamebureau, webbouwer, PR bureau en... interviews met mogelijke CEO's. Zit 1 hele goede tussen. Uitgenodigd om woensdag verder te praten in Amsterdam... Intussen is het hier behoorlijk koud, maar konden we toch buiten zitten.
Funda in Business bestaat pas 1 jaar en is uitgegroeid tot de onbetwiste nummer 1 site van Nederland. Een terecht trotse Joost.
Dit is alles wat er over is van de beroemde Versace winkel in Parijs... Hoelang blijft dat merk nog bestaan?


Op de CEBIT kwamen we een leuk bedrijf tegen uit zweden dat zich bezighoudt met eyetracking via een simpele en eenvoudige manier. We waren direct enthousiast en zullen verdere proeven doen. Hier alvast een klein voorproefje van de startpagina van funda.nl Je ziet dat afbeelding 1 en 4 goed bekeken worden, afbeelding 3 scoort beduidend minder. Waarom? Is het omdat het afbeelding 3 is of omdat de afbeelding minder impact heeft...?
Gisteren weer gezellig uit eten geweest met Niek en Noor. We aten in de Spandershoeve, een hele goede goede indonees. Niek wist ons te verbazen door ons te vertellen dat hij voor het eerst in zijn leven zijn horloge heeft aangepast aan de zomertijd. Voorheen deed hij dat principeel niet... :-)

Tijdens Photoshopworld werden opnamen gemaakt voor een aflevering van Photoshop TV. Ik ben te zien aan het eind van de uitzending terwijl ik een foto maak. Het resultaat daarvan zie je hier boven.
Sander heeft weer een nieuw schema ontworpen en gister zijn we enthousiast begonnen... Mijn biceps staan nog steeds in brand... :-)
Ben er achter gekomen dat ongeveer de helft van de CD verzameling eigenlijk nog nooit naar MP3 geriped is... ben dus druk in de weer en gelukkig helpt de nieuwe computer met zijn lichtsnelheid. Per Cd kost het geloof ik 50 seconden.

Tradities genoeg hier op photoshopworld: één van de leukste dingen daarvan is midnight madness waar ik samen met Matt Kowalski was hier in het hotel. Een soort kwis en danving with the (photoshop)stars ineen. Totale gekte en daarom juist zo leuk - zeker hier in de VS want iedereen doet direct vanaf het begin vollop mee.

Vandaag een training gehad van een andere held(in) van mij: Katrin Eisman. Zij is de deskundige op het gebied van foto retouche en restauratie. Haar boeken zijn wereldberoemd en ze geeft les aan de School of Visual Arts in New York. Katrin was heel aardig en bleek nog veel slimmer te zijn met Photoshop dan ik al dacht. Gelukkig vond ze mij ook aardig en kreeg ik een boek van haar (het enige dat ik nog niet had) met een opdracht.