Vergeet wat je weet!

15:45 mareku 0 Comments


Tsja dat was het motto van Tao Te Ching. Ik wou dat mijn computer thuis dat ook kon: het register is volledig van slag. Ik ben al in de weer geweest met allerlei reingigingsmiddelen, maar zonder succes. In de computertotaal van deze maand staat een handleiding - die ga ik dus volgen. maar ik heb voor de zekerheid ook maar winrescue aangeschaft, voor het geval dat. Ik hoop maar dat het gaat werken, anders komt er een radiostilte hier op de Blog...

Sail is net begonnen in Amsterdam en terwijl de vuilnis zich blijft opstapelen en sommige buurten van Amsterdam op het Limburgs landschap gaan lijken schuifelen honderduizenden toeristen richting haven om de schepen te bewonderen. Morgen en Overmorgen zijn Marijn en ik naar Berlijn voor een presentatie bij onze Duitse evenknie Immobilien24. Wij hebben er dus niet zo'n last van.

You Might Also Like