Meer nieuws over de conference

16:03 mareku 0 Comments


Nu is het slechte nieuws dat Smokey Robinson ook komt...
Gelukkig is dat alleen op zondagavond en dan heeft marque een leuk diner op de pier (dat wordt goochelen met kreeften)

Ik besef met net dat jullie nog niet eens weten wat en hoe! Dit is mijn programma tot nu toe:

Woensdag
Ik kom aangevlogen via Chicago met United. 's avonds is het funda diner in kuletos , een Italiaans restaurant waar ik al eens eerder met Marijn en Thijs ben geweest.
Dan snel door naar het hotel
Ik hoop dat rupert III het ook allemaal overleeft...

Donderdag
Bespreking met de jongens van ICREA en worldproperties . In de avond een diner met Richard Sommers van loanworks en dat is in acquerello . Je merkt qua eten zit het wel snor met deze reis...

Vrijdag
09:00 AM - 10:00 AM Economic Issues & Residential Real Estate Business Trends Forum:Part 1: The U.S. Economy and the Outlook for Housing
11:00 AM - 12:00 PM Germany, Israel, South Africa International Networking Center
1:00 PM - 3:00 PM International Forum: Expanding Real Estate Globally

In de avond het bouwfondsdiner, waar weet ik nog niet.

Zaterdag
09:00 AM - 10:30 AM Discovering the Seniors Niche
1:00 PM - 3:30 PM International Properties and Land Marketing Session
En dan natuurlijk het galafeest van het congres: The International Evening Out. (Marque neemt dus de smoking mee)

Zondag
11:00 AM - 12:00 PM France, Greece, Italy, Netherlands, Portugal, European Union International Networking Center
Ik ga zelf nog een paar andere denk ik (Internet makelaardij, communicatie etc.). Naast deze lezingen en presentaties kan je je zelf ook inschrijven voor workshops. Ik ga naar advanced Blackberry, e-neighbourhood en nog zo'n paar. Voor lunch ontmoet ik Andres (niet van Sandra, maar van eyecron

Maandag
Deze dag staat nog open... poeh! gelukkig

You Might Also Like