16:00 mareku 0 Comments


O, ja voordat jullie medelijden krijgen met mij en mij als een soort Remi door SF zien dwalen: ik ga met een hele groep!
Zo zijn Ger en Hans van de NVM (wonen bestuur), Dianda en Frank van vereniging eigen huis, Toine een makelaar en andere Frank de directeur van Bouwfonds. Een hele leuke groep dus die ieder op hun eigen manier naar huizen en makelaardij kijken. De impressies die we opdoen, doen we dus op vanuit verschillende perspectieven en kunnen we onze ervaringen en indrukken delen.

Ik moet nog wat afspraken maken, bijvoorbeeld met de lansing real estate jongens en meisjes die onze jumelage regio vormen. Het is leuk dat ik al eens in Lansing geweest ben (het ligt in Michigan, vlak bij Volendam, Rotterdam en Holland). Maar ik wil ook nog wat meer weten van de online hypothekenbusiness, dus ben ik ook op zoek naar meer contacten daar.

Nu eerst maar eens op zoek naar een methode om online foto's te publiceren, kan ik tenminste mijn cameraatje meernemen.
(als je tips hebt, laat het mij dan weten)

You Might Also Like