Nou Moe! en nog wat

20:15 mareku 0 Comments



Schrijf ik een paar dagen geleden nog over Cote 'd Azur, die nieuwe film van Olivier Ducastel, gaat ie gelijk hier in premiere... Morgenochtend dus maar eens kijken wat het geworden is. Nou nog wat: tijdens het opzoeken van de tijden voor de Cote, kwam ik een andere film tegen, die juist vandaag voor het laatst speeld: Grande Ecole. een film over een soor HEC in Frankrijk en een ingewikkeld relatiedrama (iedereen is verliefd op iedereen, je kent dat wel). Maar: Salim Kechiouche speelt mee! (De foto's zeggen genoeg dunkt me). Ik maak me alleen zorgen want hij heeft een grote bult op zijn rechterboven been. Dat is een paar keer duidelijk te zien want die jongen loot de hele film in zijn nakie (samen met een waterpoloteam trouwens, maar dat is een ander verhaal). Salim ken je natuurlijk via Pierre & Gilles, waar hij ...uh... Salim is (!) en Said.

You Might Also Like