Kuala Lumpur: here I come!

21:14 mareku 1 Comments


Morgenochtend vlieg ik naar Kuala Lumpur om daar samen met Bart de mogelijkheden van funda maleisie te onderzoeken in gesprekken met mogelijke partners. We hebben al een kwalitatief en kwantitatief onderzoek laten doen door Millward Brown (je weet wel dat onderzoekbureau dat ook al ons onderzoek in Nederland, Polen en Ierland doet). De vlucht duurt een uur of 10 en er is denk ik een tijdsverschil van 8 uur. Ik kom dus pas vrijdagochtend aan en ga dan direct door naar de presentatie van het onderzoek. We hebben tig gesprekken gepland en ik ga dus ook pas weer woensdag retour richting amsterdam. Ik ben nog nooit in KL geweest en ben heel benieuwd. Met name ook naar het hoogste gebouw van de wereld: De Petronas Towers.
Ik heb een KLM ticket, maar vlieg Malaysia Airlines ?! Ik verblijf -op aanraden van Bart- in het KL Hilton (moet net nieuw zijn).

You Might Also Like