Shopping spree in KL

11:13 mareku 0 Comments

De petronas torens (zie hier boven) zijn wel heel erg hoog als je er zo dicht op staat. Het zijn de torens van het staatsolie bedrijf en dus een enorm prestige object (liever gezegd objecten, want het zijn er twee...). Onderin het complex is een groot winkelcentrum en gelukkig voor eddie zijn al zijn favoriete winkels hier gevestigd. De prijzen liggen hier denk ik iets lager dan in Nederland, hoewel electronica hier niet echt goedkoper is. Voor de rest is het hier echt ongelooflijk goedkoop: ik moet er alsmaar aan wennen. Ik heb toch jaren in Oost europa gewoond, waar de mensen bijna het zelfde verdienen als hier - maar daar was alles toen bijna even duur. In een heel goed restaurant ben je met zijn tween max 10 euo kwijt. (drie gangen). Blikje cola: 10 eurocent. Twee DVD's op de markt: 3 euro's etc. etc. Dit is het paradijs voor Eric denk ik want al deze prijzen zijn nog onderhandelbaar ook! :-))
Ik onderhandel maar even niet - je kan wel van 20 eurocent er 18 van maken, maar laat die jongens ook eens een zilvervloot hebben!

Ik heb met Bart gelunched in een italiaans restaurant waar rode neuzen "verplicht" waren... Daarna Sahara gekeken op één van mijn mega plasmaschermen op mijn hotelkamer - goede kopie. Wat nasi besteld en maar weer snel gaan slapen. Nog een paar uur inhalen en ik ben bij...

You Might Also Like