Ik bouw de funda tower en ga wat sporten

11:41 mareku 0 Comments


Op de kamer liggen allerlei leuke dingen - stressballen, kleurpotloden en...LEGO! Ik moet met mijn uitzicht natuurlijk gelijk mijn eigen "FUNDA" toren bouwen!
Vanochtend hier in de gym eerst maar wat huiswerk gedaan. Gelukkig staan er spliksplinter nieuwe aparaten, dus dat was fun - deed een beetje denken aan Interconti in Warschau.
Daarna een proteineshake en wat eten. Wat luieren bij het zwembad (30 graden / bewolkt) tot het begon te onweren en te regenen (altijd klokslag om 17:00). Ik ben nu helemaal bij heb ik het gevoel. Gelukkig maar want vanaf morgen heel vroeg staan er talloze gespreken op de agenda.
Ik heb vandaag het boek: BLINK gelezen. Het gaat over de belangrijkheid van je intuitie als je beslisingen neemt. Er staan hele leuke cases in met voorbeelden waaruit blijkt dat je meestal al direct weet/voelt of iets goed is of niet. Ook leuk: hoe je dat gevoel kan beinvloeden.
Must read dus...
Verder helemaal niets gedaan - behalve mijn blog dan eindelijk weer eens bijgewerkt. :-)

You Might Also Like