Katie Melua

14:42 mareku 0 Comments

Ik ben me aan het orienteren op het Nikeplus runningprogram en ging na afloop van het congres nog even langs de applestore hier om de hoek. Daar zag ik een bordje staan dat hedenmiddag een zangeres een half uurtje zou zingen in het auditorium: Katie Melua!
Ik rende naar boven, zag dat het concert net afgelopen was en dat er zo'n 20 mensen op af waren gekomen... Twintig mensen voor Katie Melua? De vrouw die miljoenen CD's heeft verkocht in Europa, wereldberoemd in Nederland en omstreken?
Ja niemand heeft nog ooit van haar gehoord. Ik vroeg aan Katie hoe ze dat ervaart en ze zei dat ze het geen probleem vindt: hier kon ze nog gewoon over straat lopen.
Katie wordt hier een groot succes daar ben ik van overtuigd, met zo'n stem en een paar goede songs moet dat lukken. Ik wensde haar veel succes. Ze stond er natuurlijk op om samen met mij op de foto te gaan: vooruit dan maar weer :-)
PS: ze is niet echt groot he?

You Might Also Like