De dag dat we over SF vliegen op een tapijt

17:00 mareku 0 Comments


Voordat ik over maandag begin, moet ik eerst natuurlijk nog heel zondag inhalen!

Het begon vroeg met een afspraak met Andres en Marc van Eyecron (www.eyecron.com). We hadden een heel goed en constructief gesprek en ik denk en hoop dat we snel een pilot kunnen starten met een huis slideshow met voice over.

Daarna een workshop over VOW (virtual owner websites): juist?! Ik begreep er na de workshop nog minder van dan ervoor

Snel door naar Feng Shuie: The Energy Blueprint for more Real Estate Transactions. Dat was wel heel zweverig... Maar de zaal puilde uit en iedereen bleek bijzonder geinteresseerd. Hoe je door de voordeur aan de goede kant van het huis te zetten zo'n huis makkelijker verkoopt. Het is geloof ik niet helemaal aan mij besteed...


Dan een receptie van Loanworks in het W-hotel waar ik Ondar Tarlow tegenkwam. Toch een interessan
t concept dat we zeker in NL beter moeten bestuderen op haalbaarheid.

Toen naar Plumpjack het restaurant waar ik met de mensen van Lansing had afgesproken. Het bleek een uitstekend restaurant te zijn, met lekker eten en nog betere wijnen. Ze hadden bv één van mijn favouriete Chardonays: Far Niente. We hebben geloof ik alle flessen die ze hadden opgedronken
Heel veel verhalen over Michigan verder reed ik moe 's nachts met de Taxi naar het hotel, met een chauffeur die dacht dat hij Steve McQueen in Bullit was.

Vanochtend verzamelden we om 08:00 in de Lobby voor een dagje SF. We deden de 49 mile drive,
een route dwars door de stad met alle highlights. Dus de Golden Gate Bridge, Twin Peaks, Lombart Street etc etc. Lunch in Sausolito met een fantastisch uitzicht. daarna zeehonden kijken op pier 39 en met een vliegend tapijt over SF vliegen. Ik heb nog een beer gemaakt in de Bearfactory voor mijn petekind. Straks uiteten met Huis en Hypotheek en morgenochtend heel vroeg naar het vliegveld. Dit is dus het laatste verslag uit SF. Dank voor het lezen, ik hoop dat je het leuk vond.

You Might Also Like