Waarin Marque ontsnapt aan de haaien...

16:50 mareku 0 Comments



Vanochtend was het eerst een tijd van uitslapen, niet al te lang want om 11:00 werd ik alweer verwacht in het conferentiecentre. Na een verhaal over Global Marketing van Real Estate (waar ik rustig kon blijven doorslapen), had ik even pauze waarin ik bij Borders wat boeken kocht.

Bij Burgerking een driedubbele wopper proberen op te eten, maar veel verder dan halverwege kwam ik niet.

Toen een workshop voor realtors over hoe ze zich zelf het beste kunnen profileren op het internet.
Ik nam deel samen met 30 andere vrouwen van middelbare leeftijd. Naast mij zat Betty uit Indiana. Ze had geloof ik nog nooit een computer gezien en vond alles Awesome
Het is altijd weer wennen aan het feit dat de MidWest jaren en jaren achterloopt op de rest van de VS (en de wereld). Betty vond funda.nl heel mooi (great pictures), maar toen ze dacht dat ik de man uit d
e NVM reclame was hield mijn liefde voor haar direct op.

Na de workshop, waar ik dus helemaal NIETS aan had, liep ik over de beurs en dat is een groot circus. Mensen als clown verkleed, mensen die als staqndwerkers dingen verkopen en mensen waarvan je afvraagd waarom ze nu met hun product juist hier staan...? Zoals een dokter die direct je kon verlossen van allerlei (pijnlijke) kwalen.

Het hoogte punt was natuurlijk mijn ontmoeting met Fabio. De foto's die gemaakt zijn van ons beiden zijn
prive, dus die kan ik hier niet laten zien, maar gelukkig had ik zelf nog een ander prentje genomen. Helaas is Fabio zelfs met de nieuwste versie van Photoshop niet meer te redden. Maar toch: na Fabio voelde ik me als herboren en kon ik de hele wereld aan. Dus was het ook geen probleem om de haaien in de baai tot de orde te roepen...

Nu omkleden in de smoking en klaar maken voor het International Night Out Gala.

You Might Also Like