Dag 2, waarop Marque heel optimistisch wordt...

16:43 mareku 0 Comments







Eerst nog maar even gisteravond verder oppakken (ik had hier een klein internet drama, vandaar dat ik niet eerder daarover kon schrijven. Ik ben jullie nog een foto van het spaarvarken schuldig en het diner van gister.

Vanochtend stond ik op en keek naar buiten: niets te zien
Maar het was wel mistig enzo. Snel naar het congres en daar begon na een bagel de economist van de NAR over de ontwikkelingen: Om kort te zijn, het gaat allemaal
prima en het blijft zo door gaan! Alle parameters staan op positief en volgend jaar zijn we definitief uit het slop. Arme vaksbondleden in Nederland want die hebben net ingestemd met twee jaar 0% groei...

Daarna een verhaal over demografie (de VS staat er veel beter voor dan Europa vanwege de immig
ratie) In de VS worden nog steeds heel veel kinderen geboren en is de vergrijzing wel een probleem maar niet zo groot als straks bij ons.

na deze serieuze verhalen was het even tijd voor ontspanning en ben ik naar het Museum of Mod
ern Art gegaan, wat heel interessant was. Pollack, Warhol, Rothka ze hangen er allemaal. Het gebouw is nog leuk ook. Maar het leukst was toch de museumwinkel (en het grootst...)

Toen een blackberry workshop, waaruit bleek dat dat ding toch weer een stuk verder is dan ik dacht en dat je het tegenwoordig ook als telefoon kan gebruiken (toch maar weer proberen dan?)

En als laatste een verhaal over Peer-to-peer topassingen bij MLSen (ik bespaar jullie de details 0) )
Snel omkleden en het is alweer tijd voor het Bouwfonds diner in Palomino. Daar kom ik dus net vandaan. Morgen eerts maar eens uitslapen (zaterdag)

You Might Also Like