San Francisco dag 1

16:35 mareku 0 Comments


Vandaag eerst maar wat uitgeslapen. De hotelkamer is prima gelukkig. Dan snel Unionsquare over en begeleid door de welkomsvlaggen naar het congrescentrum. Daar de registratiepapieren ingevuld en een hele tas met zooi gekregen. Gelukkig ook nog de badge en toegangspas. met VAANTJE, waar opstaat dat ik International Visitor ben. iemand zou toch eens anders denken! Trouwens je ziet hier mensen lopen met wel 10 (!) vaantjes aan hun pas, ze zijn 25 jaar makelaar, 5 jaar voorzitter, wonen in de VS en poetsen elke dag hun tanden...

En: Fabio komt ook! (Fabio is een bekend mannelijk model in de VS - en ziet er NIET uit...
Kijken of het lukt om met hem op de foto te gaan...


Toen snel met de cablecar naar fishermanwarf gegaan en wat gegeten. Dan is het alweer 5 uur en snel terug naar het hotel, want zo direct begint de international welcome reception en daarna moeten we eten met Richard Sommer van Loanworks.

De receptie was in een enorme hal en het was waanzinnig druk. Gelukkig gratis
drank. Wat me opviel was hoeveel mensen ik inmiddels ken (en erger: hoeveel mensen mij kennen, maar ik hen niet meer) Links en rechts werd ik " aangeschoten" en het was goed om allerlei mensen weer te zien. Inclusief de president van de Poolse makelaars federatie, die nu echt zwoor (op het graf van Maria) dat hij snel naar Nederland komt om te praten over samenwerking.

Dat eten was in een oude kapel en was uitstekend! de avond was zo-ie-zo heel leuk en interessant. Het is heel knap hoe Loanworks zo snel zo'n groot marktaandeel heft weten te vergaren. Hun portefeuille is nu 25 milard dollar en dat is even veel als bijvoorbeel Bouwfonds heeft (puur toeval natuurlijk want Frank van der Heijden van Bouwfonds was bij me... Het spaarvarken viel gelukkig ook in goede aarde

Het goot en gelukkig hadden we net op tijd een taxi te pakken terug naar het hotel. Slapen en dan dag 2.

You Might Also Like