Zwemmen zonder zwembroek...

16:26 mareku 0 Comments


Gisteren toen ik naar buiten keek naar de bakken met water die naar beneden kwamen kon ik het niet nalaten te glimlachen en te denken aan het FEIT dat ik over een dag of twee lekker in de zon rondwandel en in de ochtend een lekker duik in mijn zwembroek in the Pacific neem... Maar kijk eens op de weersverwachting! Het wordt daar alleen maar regen regen en nog eens regen!!!!! Dat wordt compleet zeiknat worden als je de straat over steekt (zonder zwembroek, maar wel met mijn mooie nieuwe Lonsdale Jack) Het komt allemaal door die lui dit hebben zitten bidden voor regen vanwege de bosbrandjes daar. De fanatiekste waren die van de Skateministry

Goed, ik heb mijn gedachten dus maar verzet en gekeken naar de films die aan boord draaien... Daar word ik dus niet veel vrolijker van

Gelukkig bestaat er een juice power cord, waarmee de laptop ook aan boord draait: ik moet vanvaond nog ff bij de riser langs voor een filmpje of twee.

Ik moet nog een cadeau kopen voor Richard Sommer die mij donderdagavond voor diner heeft uitgenodigd. Ik denk aan een mooie delftsblauwe koe (echt Nederlands )

Vanavond alle wolletjes en sokken wassen terwijl ik naar de opera ben

You Might Also Like