Het grote feest...

16:54 mareku 0 Comments


Eerst nog maar even terug naar Zaterdagavond: het gala. Het was heel leuk. Hans moest nog een strik scoren en bij Nieman en Markus hadden ze er genoeg, alleen: vanaf $200.... Gelukkig voor hem vonden ze in een laatje nog een koopje: $80.

Iedereen zag er op en top uit en bij de bar werden we gelijk gespot door Tania en John Boyd uit Austin Texas. We moesten hele verhalen aan horen over Hollandse paarden en waarom die zo goed waren op de ranch. Toen ik aan Thijs Stoffer vroeg om een foto van ons gezelschap te maken, bleven ze gewoon erbij staan: vandaar dat je Tania en John ook op de foto staan...

Thijs was er natuurlijk omdat er "gratis"drank te halen was: waar ik in de wereld ook een recep
tie heb: Thijs is er ook. En gelukkig maar, want het is altijd goed om hem te zien. En... hij spreekt alle talen en dat kwam van pas toen ik een conversatie probeerde op te bouwen met Gérard de Rycker, de voorzitter van de Franse NVM. Het blijft me verbazen dat echt IEDEREEN funda kent. De fransen, de amerikanen, de duitsers en zelfs de Japanners

Ik kwam ook de Polen tegen en zij gaven aan dat ze echt zaken met ons willen doen en nu echt snel langs zullen komen. Richard Sommer van Loanwork was de sponsor van de avond en met hem sprak ik
af dat we volgend jaar in Orlando samen de sponsoring op ons zullen nemen. Funda goes international

Ik had nog een goed gesprek met Malcom Morris van Steward, een heel groot IT bedrijf in de VS, en uiteraard kende hij ook funda. Hoevaak mij niet gevraagd is wanneer we Homestore overnemen weet ik niet meer, maar geloof me: vaak!

Trouwens over Homestore gesproken Stuart Wolff zal de gevangenis in moeten en de pers zit ook achter hem aan. In het laatste numer van Inman News maakte ze bekend waar ze hem hadden terug gevonden en waar en hoe hij nu woont. (heel groot... )

The International Night out is ook een avond van veel awards (outstanding this and that). En Ger en Toine vonden het jammer dat ze niet in de prijzen gevallen waren. Ze besloten daarom om gewoon aan het
einde bij alle prijswinnaars te gaan staan en werden bedolven onder het flitslicht van alle camera's die plaatjes aan het schieten waren van alle helden met een prijs. Je vindt ze op de foto in het midden achteraan...

Ik weet niet of Oscar en Hans Ger daarover in het nauw brachten, maar dat er ook ernstige gesprekken die avond gevoerd werden is duidelijk

You Might Also Like