Funda goes USA part IV

14:42 mareku 0 Comments

morgen is het al weer zo ver. Marijn, Thijs en ik vertrekken voor een studiereis naar de VS. Een bezoek om te kijken wat de laatste ontwikkelingen zijn op het gebied van makelaardij en internet/telecom, om te praten met ontwikkelaars van software (Microsoft, Google, MacroMedia etc) en hardware (PalmOne bv) en om met experts van gedachten te wisselen. Een vol programma brengt ons in Seattle en San Francisco.
Voor dat ik het vergeet: we gaan natuurlijk ook nog naar het Inman Connect congres en beurs. Wellicht kan je je nog herinneren dat we daar 3 jaar geleden ook waren en met een schat van ideen terugkwamen.
We vliegen met United morgen ochtend eerst naar Chicago om vanuit daar naar Seattle te gaan. Al met al een tripje van een uurtje of 15. Gelukkig mogen we van Eric voor in het vliegtuig zitten en hebben we een beetje de ruimte om ons heen.
Eerst had Koen van Amex voor ons een 777 geregeld via London, maar nu moeten we het doen met een 767-300. O ja, voor dat ik het vergeet, we gaan ook even langs Boeing om de nieuwe Funda jet te bestellen (we kunnen zo langzamerhand toch niet veel langer achterblijven bij LostBoys)...
Maar goed, in Seattle verblijven we in de W hotel http://www.starwood.com/whotels/index.html - die hebben namelijk de grootste fitness ruimte
Zoals gebruikelijk zal ik jullie op de hoogte houden van al onze belevenissen en de allerlaatste nieuwtjes vanuit high tech land. Eén van die nieuwtjes is helaas gister al uitgelekt: Apple heeft een vierde generatie iPod. Thijs wilde het eerst niet geloven en dacht dat het om een mislukte photoshop poging ging, maar ik kan jullie vertellen dat Steve mij verzekerd heeft dat bijgaande foto geheel echt is.

Nu nog alles op de zaak netjes achterlaten, tas pakken en morgen ochtend op naar Seattle!

You Might Also Like