Esmeralda Marcos move over!

15:47 mareku 0 Comments

Vandaag begint met een meeting met Max (aan het zwembad...)
We bespreken wat leuke nieuwe ideeen en initiatieven. Ik laat Max achter en ren naar het conventie centrum voor een volgend onderdeel van de Disney seminars. Deze gaat over management. Het gaat er nogal strikt aan toe daar en het doet voor nederlandse begrippen bijzonder overdreven aan. Niet voor de aanwezige makelaars natuurlijk. Uitgebreid wordt de 24 pagina brochure door genomen over hoe castmembers (zo heten medewerkers bij Disney) er uit moeten zien. Zo te zien in de zaal vallen er veel aanwezigen bij voorbaat al af. Maar ja een typische realor vrouw van 50 plus herken je ook van mijlen ver. Denk aan miss Piggy en je heb een aardig idee hoe dat is.
Maar hoe overdreven ook er is in afgezwakte vorm toch iets te zeggen voor de Disney aanpak: het schept duidelijkheid. Toch eens vragen aan Mike (of Arjan 0) ?) om voor funda ook zoiets te ontwikkelen...

Daarna volgen hele goede meetings met de Polen en de Ieren. Dan is het tijd om te shoppen en als goede Hollander doe ik dat natuurlijk in de outlet centre. maar dan wel de PREMIUM outlet centre. Hier kan je Gucci Versace etc kopen voor een prikkie. Dat kan ik natuurlijk niet zo maar voorbij laten gaan. Ik weet me goed in te houden totdat ik zie dat ze bij de Reebok winkel vandaag een speciale actie hebben: 3 halen, 2 betalen!!
Hoe ik het allemaal weer terug krijg? Geen idee.

Terug in het hotel snel de smoking aan en de glimmende zwarte schoenen: het is International Night Out. Fotocamera vergeten, maar ik verzeker je de plaatjes zijn het zelfde als die van vorig jaar. Alle bekenden waren er en de wijn vloeide rijkelijk...

You Might Also Like