Het congres begint en Marque ontmoet Dottie.

15:51 mareku 0 Comments

Vanochtend was er nog tijd om het vernieuwe Museum fort Modern Art te bekijken. Het was er enorm druk want het is nog maar een paar weten open. Het gebouw is twee keer zo groot geworden en de kunst is prachtig tentoongesteld. Vele beroemde werken vanaf de twintigste eeuw hangen en staan er.

In de middag geregistreerd en een kleine expositie van real estate innovations bekeken. Weinig innovaties eigenlijk. Het blijft maar rond de 360 graden en andere virtual tours en videos hangen. Ook weer de zelfde kantoorautomatiseringssystemen, al gingen die nu meer in hoe je leads verder kan gebruiken in je CRM systeem en dat is toch weer wel interessant.

Uiteraard was er ook een receptie en daar ontmoette ik onder andere Dottie Herman. Dottie is één van de belangrijkste makelaars van Manhattan en was een echte amerikaanse over de top vrouw. "Marque that's hilarious!", "Marque you're kidding right?" en meer van dat soort standaard zinnen. Ze vertelde dat een gemiddeld appartementje in Manhattan 1 miljoen dolar kost en dat de prijzen nog steeds stijgen. Zelf maakte ze nauwelijks gebruik van internet voor haar objecten: er is een enorme vraag. Ik probeerde har duidelijk te maken dat het verstandig is er wel gebruik van te maken: des te meer mensen weten dat iets te koop staat en dus gaat de prijs nog verder omhoog. Bij haar 5de chardonay haakte ze geloof ik af...

Dat kwam mij wel goed uit - konden we op tijd naar Hal Sparks. Hal had een stand up comedian show op Broadway. Hal is acteur en speelt een hoofdrol in de ongelooflijk populaire tv serie Queer as Folk.

Gelukkig zag Hal mij in het publiek zitten en kon ik hem na afloop nog wat tips geven

You Might Also Like