Een rustige dag in zonnig Frisco

15:54 mareku 0 Comments


Vanochtend eerst maar eens de KLM huisjes uitgestald. Ik heb het huisje van Marijn gekregen zodat ik al direct twee amsterdamse grachtenpanden erbij heb. Wie weet een nieuwe funda website - met alleen maar KLM huizen erop: FundagoesDelft.nl

Al een beetje gewend aan de liften in het hotel: die hangen namelijk aan de buitenkant zodat je niet echt last van hoogtevrees moet hebben om met die dingen omhoog en omlaag te gaan. Na het ontbijt eerst maar eens de auto gehaald. Het is een witte GMC Sierra, een echte pick up en zo als het hoort vol met deuken. Het is een enorm bakbeest heel lang en nog breder... Het rijdt natuurlijk voor geen meter en al zwabberend gaan we door de bocht. Maar goed als we morgen een eindje willen fietsen moeten we die fietsen toch meenemen, vandaar een pickup!

De wagen konden we gelijk testen toen we naar het strand reden en de Nederlandse Molen aldaar bewonderden. Alles staat hier vollop in bloei dus is het een fraai gezicht in de parken.

In de middag hebben we wat winkels bezocht rondom Unionsquare. Abercrombie heeft niet veel. Ik kocht een T-shirt voor $ 6,95 bij American Eagle - drie keer afgeprijsd, begrijp niet waarom

Bij Niketown was het veel beter en heb daarom daar maar gelijk de halve winkel geplunderd. En ik heb dus ook eindelijk ook de nieuwe "barefeet" schoenen van Nike. Zo dun dat het lijkt o f je op blote voeten loopt dus. Terwijl we daar nog aan het rondkijken waren, liepen we tegen tegen een enorme kerel aan: Richard Sommer!
Wat een toeval: in een gebied met wel 30 miljoen mensen loop ik tegen de enige persoon aan die ik ken...

Het leek wel of iedereen nieuwe schoenen had gehaald, ook Richard en zijn vriend Alfredo dus. We zien ze dinsdag terug want we zijn uitgenodigd voor een diner met hen.

Met de witte bak vervolgens naar Castro gereden en in Catch gegeten en boeken gekocht (en 6 muscle blaadjes) bij A different light. Marijn scoort enorm met haar nieuwe handtas... (de gratis toilettas van de KLM)

Harry Potter is nu bijna uit en ik zal niet verklappen wie er dood gaat.

You Might Also Like