Inman Connect 2005 - Of hoe Marijn en ik alles leren over leads.

15:53 mareku 0 Comments


leads, leads, leads dat is het grote toverwoord waar iedereen het over heeft. Hoe krijg je nu die miljoenen mensen die maandelijks op funda langskomen zo gek dat ze hun gegevens achterlaten voor "verdere verwerking"...
De amerikanen lijken helemaal door het lint te gaan en het is voor sommigen van hen net zo belangrijk als zuurstof. Zie dan ook de beurswaarde van een Google, Yahoo en de gekte rond Craigs List. Brad Inman, de altijd even slimme uitgegever op het gebied van onroerend goed in de VS rook zijn kans en zo staat dit jaar het congres: Inman Connect geheel in het teken van LEADS. Er is zelfs een leads bootcamp - en natuurlijk hebben Marijn en ik ons daarvoor ingeschreven. Ik geloof zelfs dat we ons voor alles ingeschreven hebben, dus hoe we dat gaan redden weet ik ook niet.

Inmiddels zijn we al hier in SF aangekomen, we vlogen zaterdagmiddag per KLM 777 rechstreeks naar SF. Het is een hele lange vlucht (11 uur), maar dan ben je er ook maar meteen, zonder overstapgedoe. Het comfort aan boord is uitstekend en afgezien van een overijverige stewardess die de captain wilde gaan halen om Marijn en ik stand te pe te laten trouwen
Quote:
Jullie zijn zo'n leuk stel!
was de bediening ook relaxed.

De bladzijden van Harry Potter verdwenen als had hij zijn toverkracht ingezet en met 30 graden kwamen we aan. Snel door de douane, taxi pakken, douchen en hup om de hoek in restaurant Asia de Cuba een kippetje verorberen en lekker slapen. Morgen aclimatiseren - schrijf je dat zo? )

You Might Also Like