Miami verkennen

00:21 mareku 0 Comments

Fiets op Ocean Drive
Uitzicht vanuit kamer.

Na eerst vanochtend bij het zwembad ontbeten te hebben, genoot ik nog eerst even van het uitzicht vanuit mijn kamer op de 6de etage. Ik heb een hoekkamer met twee kanten glas van onder tot boven en dat is heel spectaculair. Het weer is hier prima en het is flink smeren geblazen. Bij Miami South Beach huurde ik een fiets om de komende dagen hier lekker heen en weer te kunnen fietsen. Het is hier allemaal heel plat en er valt onderweg veel te zien. Het convention center waar Photoshopworld gehouden wordt is op 20 minuten afstand via 1 rechte weg langs de kust en van het vaste land naar het eiland wat miami beach is.
Het was een gekkenhuis op Ocean Drive iedereen moest en zou die paar honderd meter op en neer lopen. Het viel op als je een shirt aanhad en het was een komen en gaan van homo's of jongens die (tevergeefs) dat proberen te zijn.
Ik ben inmiddels al weer wat bruiner en verheug me op nog een zonnige niets-te-doen dag.

You Might Also Like