Photoshop TV - live!

03:34 mareku 0 Comments

Photoshop TV is de meest bekeken en gedownloade videopodcast in de wereld. De aflevering van volgende week werd opgenomen op de beursvloer. The Photoshopguys, Scott Kelby, Dave Cross and Matt Kloskowski presenteerde het live. Alles ging natuurlijk mis, ben benieuwd wat er van over blijft. Dat zien we maandag dus.
Gelukkig herkende Scott mij direct en vroeg mij om een foto (wat ik natuurlijk toe stond... :-)) )
Nee werkelijk: Scott is echt een van mijn helden. Het is ongelooflijk wat die man allemaal voor elkaar krijgt. Hij is voorzitter van de NAP, uitgever van Photoshopuser, organisator van de conferentie en ook best verkochte computerboek schrijver (lees Photoshop) ter wereld. Ik heb al zijn boeken en van hem heb ik photoshop geleerd. Hij is ook nog eens heel grappig en aardig. Het was dus wel en bijzonder moment om hem te ontmoeten. (inmiddels is hij natuurlijk een goede vriend geworden...)
Overigens zijn alle schrijvers van een beetje photoshopboek hier en geven trainingen: het niveau is (mede daardoor) gelukkig heel hoog.

You Might Also Like