Op fotosafari

01:45 mareku 0 Comments

Vanmiddag dan het eerste deel van Photoshopworld: de Nikon fotosafari. We kregen een nieuwe Nikon D200 mee om uit te proberen in de Miami zoo. Het geheel stond onderleiding van Vincent Versace een bekende fotograaf hier in de VS. Voor veel deelnemers was de Nikon echter bijzaak en ik heb zelden zulke grote telelenzen gezien. Iedereen had minimaal 3 camera's bij zich. Om spullen zitten amerikanen meestal nooit verlegen... :-)
De Apen werden speciaal voor ons gevoederd en ik schoot tientallen plaatjes. Kreeg ook gelijk fotografie les en weet nu het een en ander over stops en invulflits en hoe je het goed gebruikt. De opnamen worden nu gebrand en ik kan ze donderdag laten zien... Mij benieuwen. De 200D? Niet zo bijzonder, geef mij maar mijn Canon 350D.


You Might Also Like